Friday, October 10, 2008

不可思議...

世界之大真是無奇不有,剛剛在地鐵車廂跟見一令人難以置信景像,足足幾小時才驚魂甫定能將之記下...


香港男生勤奮向學、興趣廣泛並非什麼奇事;香港女性對外國名牌、時下八卦暸如指掌也是一般普遍,但剛剛情景幾令老頭下巴慢慢掉在地上:竟見一年青女性在地鐵中慢慢拆開一商務印書館膠袋(心想:商務何時也賣八卦雜誌的?),掏出一本...

























































晏殊、晏幾道詩詞集!!!

(難道新眼鏡度數有問題看錯了?)

9 comments:

  1. 可能係藍血貓失散多年嘅姊妹呢!!

    ReplyDelete
  2. 嘿!何奇之有?

    話唔定她對此君的詩詞想研究多一點, 又或者係學生或老師, 說不定(換轉主角係我, 您又見笑耶?)。

    又, 商務應該無賣八卦的雜誌, 但女性雜誌又算不算呢?

    ReplyDelete
  3. 看書很正常嘛
    小師妹平常都總會放一本書和一堆notes在袋
    無聊時可以消磨時間~

    ReplyDelete
  4. 回樓上,我諗某豬意思係話好似你呢啲女仔香港真係唔多見。平心而論,香港女性响地鐵都係睇埋啲封面講"陳慧琳閨房秘史"嘅偷拍暨廣告雜誌居多,而男仔多數都係投入老任同sony懷抱(雖然我間中都有打).....胡恩威講過,香港基本上並無閱讀文化,即使有都係以"膚淺"為榮,並無深層/廣層閱讀。好似我响地鐵揸住本"Sakamoto Ryoma & Meiji Restoration",直頭好似某豬筆下個女仔咁俾人當怪物看待.....真無辜!!

    ReplyDelete
  5. 版主又唔駛咁驚奇嘅..
    不過唔好話青年女性,相信HK嘅青年男性都比較少接觸文史嘅書..
    我以前中學時日日帶新唐書或柏老版通鑑番去LUNCH TIME睇都比人當神經病咁啦
    P.S.我系女性

    ReplyDelete
  6. 我中學果時睇管錐篇,d人以為我癡線。

    ReplyDelete
  7. 中學時睇二十四史 比fd以為我有病-0-..........

    ReplyDelete
  8. 哈哈哈..... 我今日見到既仲正,一個中女,記住,係年過三十既中女,睇叔本華.... 頂!

    ReplyDelete