Monday, March 16, 2009

會計師 - 誰令你威風掃地?

友人從ACCA Annual Financial Reporting Update回來,曰資深會計師林致遠先生(Nelson Lam FCPA)提起我們年代的舊曲《火燒圓明園》,正想到早前吾友前KPMG員工陳師奶暨會計師的點唱:雖然她早已上岸嫁予陳大夫作醫生太,所謂金融問題對於醫生而言簡直隔岸觀火,不過每每聽到仍在會計界浮沉的同行們訴苦亦難免悲痛...可能是同一年代的人吧!想起的也是同一首:


《火燒圓明園》

作曲:泰來 填詞:盧國沾 主唱:鄭少秋



誰令你威風掃地?(接了大信封還不威風掃地?)
誰令這火光四起?(會計不是號稱長青永富的麼?)恨意沖雲際,誰無怒憤不感痛悲?

曾滴了多少血汗,才奪了天工建起!(那一張會計師牌主人不是歷盡百劫、有血有淚,才能以CPA三字炫耀於世人前?)
用我心力建,期傳萬世,期傳萬紀!(不但可保一生富貴,跟古時高中進士者常在家鄉建大夫第一樣,也願會計師牌一樣光宗耀祖、可錶在牆上傳子傳孫留芳後世...OBE跟大夫也相去不遠吧?能令OBE下拜的何止大夫咁簡單?)

不想終是這田地!(會計師都會接大信封?唔係呱!)
辱了家邦也辱了門楣!(家人讀報看電視時,所見廣告都說市道好時會計師固然富貴、市道差時為人抄家也是一般富貴...他們聽信不疑下回家要如何解釋?)
大火當中血肉滿園,
為你死正因要維護你!(個個同事都是費盡了青春、為得會計師三字這無上榮光晚晚挑燈夜戰、食不果腹衣不蔽體、一年至少消耗三年精力,大學同學聚會時一入會場還會被同學以為是老教授而不知原來是同學…費盡苦心換來的竟是血肉滿園?一生青春都只為了這一張紙,奈何!)

還望這火的震撼,能令我子孫記起!
自會醒悟到,何來外侮為何受欺!
用這火為記,重提舊怨為何受欺!(會計師是何等尊榮,何以我落得如斯下場?似乎只是我苦命…有說上一輩總喜歡後人完成自己未了的心願,吾老矣垂垂無為也矣!還是專心裁培子女成為會計師,寄望下一代能以會計師牌受萬人崇敬...)

回想短短五年前才將OBE踏於腳下的風光,恍如隔世豈不令人唏噓...

12 comments:

  1. 老頭,你睇陳榮峻後生果陣都靚仔過John Candy!

    ReplyDelete
  2. 段片真係笑死人,會計師公會臉皮真係幾呎厚。

    ReplyDelete
  3. 講個事實, 早兩年同樂會 d marketing 真係做到太浮誇, 唔知係咪波波指導既方向有關...

    唔排除有極極少部分的會計師如這女仕咁值得OBE 跪拜, 但原因係咪是同樂會員有關成疑, 況且身為會計師總會識少少statistic, 用咁極極少部分打算 project 所有CPA 會被OBE 跪拜, 我相信誤導成份甚高矣...

    最近又帶班學生去聽ACCA 個talk (你知敝母校高級文憑同學可以同享 6 張 exemption), 成個內容真係, 我覺得做得好差... 只係強調會計師唔一定要畫龜, 其他benefit 好少提, 又冇誠意推介... 婆毑氏MBA果個問題我一問再問, 佢都唔正面回應我, 被我迫到佢埋牆角, 原來而家只係得番部分 exemption, 而非交份dissertation 換個MBA... 唉. ... 睇怕佢地marketing 的效績也不算好了...

    ReplyDelete
  4. oh my god!
    hkicpa段片真係好趕客
    你幾時見香港醫學會/大律師公會會整段咁既野?!

    Yea, they are all equally respectable.

    ReplyDelete
  5. 睇完段片,立即相起陳奕迅的一首歌《浮誇》

    ...你當我是浮誇吧,誇張只因我很怕...
    ...其實怕被忘記,至放大來演吧...

    ReplyDelete
  6. 條片又唔知駛左幾多錢先攪到出黎?

    諗起都鄧大家肉赤!

    ReplyDelete
  7. *所謂金融問題對於醫生而言簡直隔岸觀火*

    From apple 13/3
    海 嘯 下 的 私 家 醫 生

    一個 在 醫 管 局 任 職 的 醫 生 問 我 , 現 時 出 來 開 私 家 診 所 好 不 好 , 我 答 金 融 海 嘯 下 , 不 同專 科 受 不 同 影 響 。 我 沒 有 做 正 式 的 統 計 , 印 象 來 自 同 行 的 閒 談 ; 同 行 有 時 間 閒 談 ,已 反 映 實 況 。
    外 科 醫 生 說 , 私 家 病 人 少 了 , 因 為 經 濟 考 慮 , 病 人 寧 願 到 公 立 醫 院 排 隊 動 手 術 。
    性 病 專 科 醫 生 說 , 市 民 口 袋 緊 了 , 少 了 去 鄰 近 地 區 尋 歡 , 因 而 少 患 性 病 ; 雖 然 醫 生 的 收 入 下 降 , 但 感 欣 慰 。
    骨 科 醫 生 說 , 聖 誕 和 新 年 本 是 骨 科 旺 季 , 很 多 人 外 遊 滑 雪 , 跌 斷 骨 頭 或 拉 傷 關 節 。 經 濟 不 好 , 這 類 病 人 大 減 。
    產 科 醫 生 說 , 電 視 廣 告 說 養 育 一 個 孩 子 要 四 百 萬 , 年 輕 夫 妻 害 怕 工 作 不 保 , 推 遲 或 取 消 生 育 計 劃 。
    精 神 科 醫 生 說 , 市 民 承 受 財 政 壓 力 , 精 神 病 新 症 個 案 上 升 , 但 舊 症 求 診 人 數 下 跌 , 因 為 窮 了 。
    耳 鼻 喉 醫 生 說 , 病 人 愈 來 愈 多 。 我 問 為 甚 麼 , 他 回 答 : 「 投 資 失 利 , 夫 婦 互 相 埋 怨 , 連 場 大 吵 後 , 兩 人 一 起 來 醫 治 聲 音 沙 啞 。 」

    ReplyDelete
  8. 心裡不禁彈出--又o黎秋官...

    因為佢3月30日有新劇集.

    ReplyDelete
  9. 詩白爾:John Candy可能脂粉氣重了一點,不過是一種風格的俊男;

    Wyjimmy兄:如果係因為女士本身的話,在宣稱CPA前早已跪了;

    Enoch兄:咪同我這個識你真人既扮窮吧?

    苦瓜兄:點浮誇都好,會員人數卻是直線上升;

    Ebenezer兄:二萬幾人分一人好少o者;

    MF:無線簡直靠害!

    ReplyDelete
  10. 無線可以沽定期指吧...

    ReplyDelete
  11. 嘩....真係CHEAP到入晒肉....
    真係一句「子曰:予欲無言。」

    ReplyDelete
  12. 我懷疑係會計師公會俾廣告公司整鬼。

    ReplyDelete