Sunday, June 14, 2009

流感何以橫行帝國

今次內容比較噁心,未吃飯、受不了的朋友請勿入內;


聽到不少人奇怪美帝國生活豐足、醫療科技與德國並立於世界頂峰,何以在流感爆發時弄至全軍覆沒 - 彷彿想彌補貿易逆差似的,要向全世界大量輸出流感病人補數!

上星期吾友Amy準師奶說起,她誓神劈願一定不會踏足帝國,聞之答曰:「我知你討厭美帝國,然而,若你不親眼見識過,批評時是否不大理直氣壯?著你去不是要你喜歡帝國,而是令你往後言論更有所本...」,然而這親眼體驗可不是容易消受!單從流感散播一事而言的確「一目了然」,只是過程有如親眼目睹加州理工女生一樣實令人有點難受;

以下內容為親眼所見,絕非道聽途說的二手消息:

1) 飛劍大家見得多,手榴彈可見過沒有?

在帝國某大城市(非紐約市)的地鐵裡,見一鬼(絕對是鬼而非中華上國子民)表演絕技:咳出後並非吐落地而是落在手心,先向地一擲然後用"餘水"梳兩下頭兮擦兩下扶手(還要不止一道扶手)繼而不斷重覆,嚇到立即轉身逃跑而且以後打死都唔會捉地鐵扶手!

2) 可怕情景絕非只發生於貧窮區域:正正在New York Univerisy Law School(非唐人街附近New York Law School,亦即糕包聯盟附近、WashingtonSquare對面、十四金剛之一)門口親見一白鬼一道飛劍射出...

當場立想「不是吧?培養出陳致中、馬英九如此文質彬彬的NYU Law也有如此飛劍高手?」再想:「不能武斷曰佢係NYU人...但附近的格林威治村也算是高級住宅區吧」?

"高級鬼"尚且如此,美帝國衛生情況可以想像!

     *          *          *          *

在帝國日日可見劍光縱橫、甚至每日至少三兩把是最低標準:然而此二例前者程度上太誇張、後者位置比較特別。早知道帝國文化水準與石器時代沒太大分別,但未親眼所見那料到衛生水平可比偉大祖國更誇張?

如此衛生習慣,一旦流感出現不廣傳帝國才是有鬼,香港厲行飛劍稅每把1,500大元實是德政!有人曰香港政府對此反應過敏,然而人命關天,過敏總比過鬆好 - 應了一句老話「出事前的保險金都是貴的」!

13 comments:

  1. 大佬,仲恐怖既你都未見過:
    1.小弟當年係母校見一條友食緊用口含既煙草,佢一路行一路吐啡色既煙草口水出來.

    2.有次同幾位同學係校內通宵讀書,有個美艷鬼妹同學第二朝起身,無刷牙,無洗面,抓下把頭髮,擦兩下眼屎就算.

    3.有一個鬼妹 lab partner,連續三日著同一件 t shirt,第三日已經見佢見 t shirt 污糟到爆.

    4.好多鬼仔鬼妹同學,無著鞋通個 campus 走,坐地下....

    香港人點會做呢 d 事?

    ReplyDelete
  2. 我錯了
    我不應該不信邪
    邊吃早餐邊看的

    (做了好久CD-ROM第一次留言居然係咁...)

    ReplyDelete
  3. 小弟拜讀已久,今次又黎講下經歷

    我目前正係紐約居住,帝國人隨地吐啖似乎直情係地方習俗。應該咁話,對佢地而言,就算無啖,吐啖口水也是好的;

    另外帝國人翻書時係好興舐手指,又一奇怪風俗也;

    有趣既係,帝國人並無隨身一包紙巾既概念,要到唐人街先買到tempe。

    不過當地醫療設備齊全,就算染病都死唔去,所以一於唔理,繼續完成傳播豬流感既manifest destiny去也。

    ReplyDelete
  4. Maybe you were where you shouldn't be? Anyway, did you educate them? You should have told them they shouldn't do that and give them a lesson.

    ReplyDelete
  5. 其實我真係試過去街唔著鞋過馬路買個home made漢堡包,只係返屋企前係門口沖水洗乾淨先入屋。
    我見好多鬼仔同學都咁做,我都係試過一次咁多。

    ReplyDelete
  6. 奉勸你千祈唔好去睇棒球比賽,皆因球員「趙」煙草而後放飛劍非但平常,更被視為有型。

    ReplyDelete
  7. 香港有很多拾慌的人, 但都有手尾, 不會影響市容. 上月在紐約, 見到有個美國男人把垃圾桶中的垃圾直接傾倒在街上, 事後不顧而去!

    ReplyDelete
  8. 奇怪,原來講這類話題可以引來各方朋友留言... XD

    多謝各位補充,另benjiwong老兄你想我冇命?

    ReplyDelete
  9. 帝國奇風異俗,果然不下我天朝上國...嘿嘿

    ReplyDelete
  10. 我舊roommate同我講, 有次見個鬼仔開大後, 無洗手走去照鏡撥頭髮, 撥到一半望望自己隻手, 忽然自言自語「oh shit!」

    ReplyDelete
  11. 你講的事情我也見過。紐約地鐵更是污糟到數一數二。

    不過,樓上有人說美國人不帶紙巾。對,因為沒有這有這個需要:普通小食店都有免費紙巾,最CHEAP的唐人街粥店的桌上也有紙巾,公廁有紙巾,周圍都可以取到紙巾,拿著一包紙巾做什麼?一點也不環保,要抺嘴可以帶手巾。

    不過,你說的東西是個別人士的衛生問題,跟豬流感沒有什麼關係。

    ReplyDelete
  12. 我嚮王國同帝國讀書時,都成日見到佢地射飛劍,玩口水,周街放水/固體,玩渠水,佢地出事係遲早。佢地最大優勢係地大人少,天氣無咁適合病菌生存而已。講衛生佢地早就滅佐亡。

    ReplyDelete
  13. 係香港京士柏欖球場,有位香港15人球員打打下波,行埋一二邊開細

    係維園,有位年約60嵗的老鬼,入完洗手間開細,然後拉埋褲鏈,就拍拍屁股走人

    ReplyDelete