Saturday, September 25, 2010

還我河山

今次是「喧賓奪主」,純為張貼這張圖片而寫:



傳為岳飛親書的「還我河山」。

想來有留意新聞的朋友都明白貼這為何吧?有關事宜近日已談得非常透徹,也不用再續貂了,只是提起岳飛便不期然想到幾年前內地的一“學術笑話”,謂當日岳飛對抗的女真人今日已是強國一部份,為免挑起民族不河蟹,不應稱岳飛為民族英雄而改稱為國家英雄云云的屁話...

真是林子大了什麼鳥也有!

(如引文所說,假如強國“解放”了東京,這班鳥會不會指著今日的保釣人士以至當日的抗日英雄大罵他們破壞河蟹?)

6 comments:

  1. 文革令大陸人早變得鮮廉寡恥,是非不分,唔好怪八十後唔保釣,睇見保釣的被政府拉了,要人點支持?

    ReplyDelete
  2. 今次中國政府算處理得唔錯了,反而早排同一個老教授傾開時佢講兩點好令人頭痛;

    一直以來中國政府被批評話對外好軟弱,我接受佢老人家所講係中國人以為大家一齊唔好理住、你敬我一尺我敬你一丈可以將問題被時間消化,但非上國子民根本唔會有咁厚道;

    於是乎,當對方一早在礁上(其實算唔算係"島"?)又起野又賣地,搞到而家拿上國際法庭都好難打贏,只能怪當日對所謂"國際遊戲規則"唔熟悉,搞到而家有排癢~

    ReplyDelete
  3. 罷買日貨!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. 又再有人大喊罷買日貨, 呵呵! 過去不時都有人這麼叫, 但連三分鐘熱度都冇啊! 而且, 今時今日, 通街都是中國製造的產品, 日貨早已越來越少, 想響應都怕快要無從入手了.

    ReplyDelete
  5. 罷買日貨X2.

    ReplyDelete
  6. 日貨=made in japan or brand in japan

    前者唔洗罷, 根本無
    後者你燒左自己間屋都得

    ReplyDelete